وبلاگ ما

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نقل از قیمت های دقیق دشوار است ، زیرا بیش از 1000 سمعک مختلف در ایران موجود است. در حال حاضر ، قیمت ها از 24،990 پوند برای یک دستگاه اساسی تا 2،74،990  برای سمعک برتر است. با این حال ، کدام یک برای شما بهترین است به عوامل مختلفی از جمله ، کاهش شنوایی ، نیازهای فردی ، سبک زندگی ، مهارت ، مشارکت خانواده و غیره بستگی دارد. ما خوشحال خواهیم شد که با شما صحبت کنیم و به شما کمک کنیم سمعک گوش هایی متناسب با سبک زندگی خود پیدا کنید. اطلاعات بیشتر در مورد انواع سمعک های موجود و محدوده قیمت مربوطه را می توانید در این صفحه بیابید.

در سایت های معتبر ، قیمت سمعک شامل یک بسته خدمات جامع است که برای سالهای آینده مناسب است! امروز به کاهش شنوایی خود بپردازید - و پیشرفت های چشمگیری در کیفیت زندگی خود مشاهده کنید. دریغ نکنید با کارشناسان سمعک ما تماس بگیرید. ما آماده پاسخگویی به هر یک از سوالات شما و رفع هرگونه نگرانی شما هستیم.

مروری بر دسته های قیمت

قیمت سمعک به سطح فناوری موجود بستگی دارد. سمعک ها در سه دسته اصلی ، حق بیمه ، میان رده و پایه دسته بندی می شوند. اطلاعات زیر مختصری از نوع فناوری هر دسته از سمعک ها را به شما ارائه می دهد. چه یک دستگاه ممتاز ، میان رده یا پایه باشد ، همه سمعک های ما دیجیتال هستند و صدایی با کیفیت عالی ارائه می دهند. همه آنها درک بهینه گفتار و همچنین بازخورد و کاهش صدای پس زمینه را دارند.

بنابراین ، چگونه می توان نوع سمعک را انتخاب کرد؟ دو عامل اصلی باید در نظر گرفته شود ، قدرت و سطح فناوری. افراد به سمعک هایی با قدرت کافی نیاز دارند تا بتوانند با سطح کم شنوایی خود مطابقت داشته باشند. اگر فردی دچار کم شنوایی شدید باشد ، سمعک های قدرت یا قدرت فوق العاده بهترین گزینه هستند. اگر شخصی سبک زندگی فعالی دارد ، مانند کار در یک مکان شلوغ و پر سر و صدا ، در این صورت به دستگاهی با فناوری کاهش صدا بسیار عالی نیاز دارد تا در ملاقات با بسیاری از افراد گوش دادن را آسان کند ، سمعک باید از فناوری میکروفون خودکار برخوردار باشد. عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از انتخاب سمعک مورد توجه قرار گیرد مانند: مهارت ، افراد مسن باید سمعک بدون دردسر داشته باشند ، برای آنها سمعک های قابل شارژ می تواند بهترین راه حل باشد. متخصص گوش شنوایی بهترین شخصی است که می تواند بهترین راه حل و سمعک مناسب را برای نگرانی های شنوایی شما تصمیم بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری سمعک و قیمت سمعک ، می توانید اطلاعات کلینیک شنوایی تهران صفیر​​​​​​​ را بخوانید. این اطلاعات می تواند به فرد کمک کند تا تصمیم بگیرد کدام سمعک را انتخاب کند. به یاد داشته باشید ، مهمترین عامل در انتخاب دستگاه میزان کم شنوایی و نیازهای شنوایی خواهد بود. پس از معاینه شنوایی دقیق توسط شنوایی شناس شریک ، می فهمید که کدام سمعک برای آنها مناسب است. سپس می توان مقایسه قیمت سمعک را با زیر مجموعه کوچکی از دستگاه ها انجام داد.

  • متخصص شنوایی سنجی
  • ۰
  • ۰

Muse پیشرفته ترین فناوری شنوایی موجود را دارد که بسیاری از مشکلات رایج ناشی از برخی سمعک ها را برطرف می کند. هر سمعک Muse توسط سیستم عامل Synergy جدید Starkey تأمین می شود که با سیستم عامل Acuity ، سیستم عامل جدید Starkey کار می کند. به دلیل این فناوری ، Muse می تواند به طور همزمان صداهای مختلف را پردازش ، طبقه بندی و تطبیق دهد ، و به این ترتیب یک تجربه شنوایی غنی تر و واضح تر در همه شرایط فراهم می کند. پلتفرم جدید Synergy پنج برابر بیشتر از پردازنده های قبلی قدرت پردازش دارد و همچنین دارای پردازش کانال با تنظیم حداکثر 24 کانال ، یک دامنه دینامیکی گسترش یافته و فناوری بی سیم Starkey’s بدون افت 900sync است که خرید سمعک استارکی باید از سایت های معتبر در ایران تهیه کنید.

سمعک Halo Made for iPhone در آوریل 2015 برنده جایزه Silver Edison شد. Halo اولین سمعک است که به طور خاص برای اتصال استفاده کنندگان با آیفون و سایر محصولات اپل (iPhone ، iPad ، iPod و غیره) طراحی شده است. از طریق برنامه TruLink Hearing Control ، Halo تماس های تلفنی ، FaceTime ، موسیقی و سایر رسانه ها را مستقیماً از iPhone به گوش صاحب منتقل می کند. برنامه TruLink همچنین به دارندگان امکان می دهد تنظیمات برنامه ، میزان صدا و سایر ویژگی های سمعک خود را با سهولت و صلاحدید کنترل کنند. برای داشتن یک تجربه شنیداری یکپارچه ، برچسب های جغرافیایی برنامه Halo و TruLink تنظیمات ترجیحی دارندگان را با یک ویژگی GPS تنظیم می کند که با حرکت کاربر در فضاهای آشنا ، برنامه ها را به طور خودکار تغییر می دهد. برای کاربرانی که نیاز به تقویت اضافی دارند ، برنامه TruLink همچنین با استفاده از میکروفون تلفن ، آیفون را به دستگاه شنوایی کمکی تبدیل می کند تا صداهایی را که دارند می خواهند بشنوند.

سری Z جدیدترین سری سمعک های بی سیم استارکی است که دارای BluWave 4.0 ، یک سیستم عامل جدید است که تجربه شنیدن طبیعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. سری Z با ویژگی ها و فناوری پیشرفته مملو از بسته بندی شده است: تشخیص گفتار در محیط های پر سر و صدا ؛ صداهای بلند راحت تر می شوند. جهت گیری صدا برای استفاده در صداهای خاص لغو بازخورد برای از بین بردن سوت و وزوز. و کیفیت صدای بالا که بدون اعوجاج است. با استفاده از برنامه های SurfLink Mobile ، Media و Remote ، افراد می توانند برنامه ها و میزان صدا را در سمعک های خود از طریق دستگاه های تلفن همراه خود کنترل کنند. تمام سمعک های سری Z با پوشش نانو HydraShield پوشانده شده است که باعث دفع آب ، موم گوش و روغن می شود. سری Z در 10 مدل موجود است که در انواع مختلفی از پشت گوش ، داخل گوش ، گیرنده در کانال ، کاملا درون کانال و کانال نامرئی استفاده می شود. مدلهای مختلفی از هر سبک برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شنونده در دسترس است.استارکی مجموعه بزرگی از سمعک دارد که همه آنها کاملاً قابل تنظیم برای ترجیحات استفاده کنندگان است. سبک های موجود شامل نامرئی ، گیرنده در کانال ، کاملا درون کانال ، پشت گوش و داخل گوش است. علاوه بر این ، Starkey درمان وزوز گوش را با Multiflex Tinnitus Technology ارائه می دهد که در مدل میکرو گیرنده در کانال سری Z موجود است. Multiflex Tinnitus Technology با آرامش بخشیدن به صداها و صداهای قابل تنظیم و آرام بخش ، علائم وزوز گوش را تسکین می دهد. Halo در سبک های گیرنده در کانال و پشت گوش در دسترس است. استارکی برای اولین بار برای دارندگان سمعک یا افراد تازه وارد فناوری تقویت شنوایی ، یک سری تقویت کننده شنوایی ارائه می دهد که ممکن است به صورت نامرئی استفاده شود.

بیشتر مطالعه کنید

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%86/

  • متخصص شنوایی سنجی